» Sezóna 2014

Ahoj,

posílám pár úlovků z minulé sezóny, kdy se mi podařilo na svazových vodách ulovit pár pěkných kaprů. Všechny ryby jsem nachytal na mé oblíbené boilie Yetti a Nomád. Přeji hodně úspěchů do nové sezóny.

Čau Tomáš

Jedna zapomenutá zpráva

Posílám fotky z chytačky na oblíbené svazové vodě, kde jsem se dvěma parťáky strávil neuvěřitelných pár dní. Kolegové zkoušeli boilie Vasr poprvé a byli unešeni počtek záběrů a velikostí ryb. Během výpravy se nám podařilo zdolat několik kaprů mezi 10-18,5kg. Boilie Destiny a Yetti.

Ať to jezdí Jirka.

Opožděná zpráva

Zdravím do Vasru,

Minulý rok se mi zdál poněkud rozmarným. Dvě nejlepší období pro lov kaprů jsem projel na plné čáře a jen jsem sledoval, jaké pak se chytají zajímavé kusy. Prostě nebyl čas.

Je léto a mé krátké příležitosti, jít k vodě a nahodit, se stupňovaly. Začal jsem objevovat jinou vodu, nové ryby a jejich chování. Ale co hlavně, novou výzvu. Hodně jsem se natrápil, abych vůbec udělal záběr. Ale bylo to příjemné trápení. Pár jsem jich na podložku dostal. Hlavně, že jsem byl v přírodě a mohl je sledovat, další kapří profesory. Ani zdaleka nevím kolik jich tam plave a jestli ještě vůbec.

V průběhu léta se ocitám s přítelkyní a parťákem pod vinicemi Moravy. S taktikou odhozu jsme si lepší rybařinu ani nemohli přát. Kapři brali vskutku slušně a ty torpéda k nezastavení jako hodinky. Člověk na ně mohl čekat u prutu ve stejnou hodinu a stejně mu to vzali o slávky a nebo do vázky.

A tak plný dojmů se opět vracíme domů.

Myšlenky mě vedou k srdcové vodě. Daří se, ale vždy jen na pár hodin. I někdy pár hodin stačí k překvapení. Když mi těsně před změnou tlaku ryba brala z navijáku, netušil jsem, že s ní strávím na vodě přes hodinu. V silné bouřce s blesky nad hlavou a krupobitím jsme si to rozdali. Nakonec jsem ho dostal.

Víc jsem se k vodě nedostal a říjen jsem strávil výlovem rybníků a přípravou na pozdní podzimní lovy. Všechen volný čas jsem se věnoval tomuto období. Odměnou na jeho konci mi byla jedna z mých oblíbených ryb. Šupináč s polovinou ocasní ploutve, Alfons. Radost, záplava štěstí, pocity, prostě super zážitek se opět setkat, tentokrát už potřetí.

Troška zdravého hecu, jako každý rok, nechybí ani u nás v rodině o nejdelší rybu roku. Když jsem na přelomu listopadu a prosince mému otci našil pod háček malou Yetti peletku namočenou v totožném dipu s půlkou plovky „3K“, netušil jsem, že mi jeho posledním záběrem v roce „natrhne prdel“ J.

A tak všem přeji do dalšího roku pevné zdraví, nemalé štěstí a toho trochu volného času už si každý najde sám. Ostatně jako i já.

Za Vasr.cz Bašňák

Pišta stále jede

Ahoj kluci,

Počasí celkem drží a kapříci si ještě občas zobnou.S juniorem jsme si to parádně užili ostatně jako vždycky:-)

Za to že nám  pěkně brali, tak jsem jim ještě trochu navařil:-) Voda v Jizeře už má jen 6°C a i přesto to občas pípne.

P.S Lapeme stále na tu novou gulu:-)

Za Vasr.cz Pišta a Kuba.

Karel od vody

ahoj

byl jsem na Labi. Ryby o mé nástrahy nejevily žádný zájem a tak jsem zkusil poprvé po brzkém jaru pelety.
Zhruba každou hodinu jsem jim nastřilel hrst.
Nevim jestli to pomohlo,ale jeden záběr jsem udělal.

čus Karel

Parádní šupík

Ahoj,

No a protože nám ze závodů zbylo docela dost krmení a my byli takoví "nedochytaní", vyrazili jsme na oblíbenou svazovku.

Od listopadovýho lovu jsme toho moc nečekali,o to víc nás překvapila aktivita kaprů.

Ti se na podložce střídali od těch menších až po toho pro mě prozatím nejlepšího.

Všem zachutnali kuličky ze surovin od Vasru doma  uplácané , do těsta zabalené.

Měj se a ať to hvízdá. Michal

Závody Rokytník

Ahoj Martine,

Na podzim jsme se zůčastnili rybářských závodů RKMB CUP na rybníku Korytník.

Našouleli jsme kuličky ze surovin Vasru, sebou vzali i Mystery pelety a partikl.

Po docela slušným začátku, kdy se nám podařil na tuto vodu docela pěknej lysec a slušnej jeseter, to byl až do sobotního večera první flek.

Protože se ale kaprům z metráků krmení asi zamotaly hlavy, záběrů po celé vodě postupně ubývalo.

Kousali už jen menší ryby a my lapali jen nebodovaný kapry.

Propad na neoblíbený 4 místo sice zamrzel ale jeseter byl největší rybou závodu.

Takže s námi domů odjel i jeden menší pohár.

Za CT Karasovi, Michal Karas

Letos největší

Né každá výprava v této sezóně se stala úspěšnou,to zná každý zapálený kaprař.O to sladší pak úspěch,radost a výhra může být.Jako na jedné z posledních výprav,kde se mi podařilo ulovit 12 kg lysečka a 18kg známého šupíka,kterého jsem poprvé zpatřil a fotil před 4 lety Pištovi,na společné výpravě na váze 14 kg a který se každoročně nechal v dané oblasti chytit.Je příjemné sledovat známou rybu,která už udělala spousty radosti jak roste a daří se ji,což dokazuje,že spousta rybářu se k rybám chová tak jak má.Pro mě se stala největší rybou sezóny a výzvou pro tu další.

Všem příznivcům Vasru ať to jezdí. Luďa

Pišta a Jizera

Zdarec borci,

Jako každý rok končím sezónu na mé milované zahrádce u Jizery. Počasí letos zatím drží a kapříci pěkně spolupracují.

Chytám na připravovanou novinku pro příští rok, která se podle mě hodí perfektně do studené vody  (teplota Jizery 7 - 9 °C )

a k rychlému chytání. Nachytal jsem na ni spousty kaprů všech velikostí. Dva nej 7,5kg a 8kg coš je na Jizeru celkem slušný.

A proto doufám že počásko ještě nějaký ten den vydrží a hlásiče utichnou třeba až někdy v Prosinci. Snad mezi tím budu moct napsat ještě nějaký ten report :-))))

Ahoj.

Přes víkend jsem vyrazil k vodě. Chytačka parádní, na břehu spousta kaprů většinou násadáků, pár kaprů do sedmdesátky plus tři lepší kousky.

Chytal jsem Destiny s Mysterkou doplněné plovkou. S krmením jsem to opět nepřeháněl, pouze hrst od každého druhu k montáži.

Čau Milan.

Od vody II

ahoj,

na třech krátkých vycházkách k Laby jsem chytil pár kaprů.
Nejlepší byla dušičková noc.Měl jsem během dvou hodin tři jízdy.
Třetí kapr mě mrzel,olovo odpadlo,ryba vyjela navrch,ale hnout s ní fakt moc nešlo.
Po chvilce se vyřízla,ale nemužu říct smůla, když jsem chvilku před tím vytáhl dva šupíky 13kg
TOPKA prostě válí a nemyslím tím žádnou stranu:)
Hurá na ně dokud žerou.
Petrův zdar Karel

Dvě patnáctky na Squida

Po jarní ne moc vydařené výpravě a  sedmiměsíčním rybářském  půstu se konečně dostávám k mé  oblíbené svazové vodě,kde mám naplánováno strávit několik dnů.Druhý den výpravy začal foukat extrémně silný vítr ,který ryby pořádně rozhýbal.Během čtyř dnů se mi podařilo pochytat mnoho ryb z nichž stojí za zmínku dva šupíci. Jeden atakující hranici 15kg a druhý který ji lehce překročil.Většinu ryb jsem chytil na kuličky ze směsi  Top Squid doplněné plovoučkama "Oliheň-Švestka-Pepř"

Za Vasr.cz Tom

Čau.

Na chvíli jsem se urval k vodě, sebou nabalil zbytky Destiny a Mystery.

S krmením jsem nic nepřeháněl, jen pva a po jedné kouli na háček.

Nakonec jsem si povodil dva pěkný kapříky, takže spokojenost.

Milan.

Novinka jede

Parádní podzimní výprava. Počasí za těch pár dní u vody bylo opravdu luxusní. Slunce, déšť, silný vítr a k tomu ještě slušné ochlazení na dvoje ponožky, zimní bundu a tekutý svetr :-) S rybami to také trochu zamávalo, ale pár se jich nechalo zlákat na novou kořeněnou kuličku Destiny. Lovil jsem jen na samotnou 20mm kuličku, kterou jsem ještě obaloval do totožného těsta.

Ke krmení jsou boilie rozkrájel na půlky aby se ta luxusní vůbě více šířila do okolí.

No bylo fajn, jako vždy.

Osobák z Labe a Jizery

Ahoj,

chytl jsem si na Labi osobák lysce 21.5 kg.
Díky za Top sqita.
Omlouvám se za fotky.Fotil jsem se sám a taky to tak dopadlo:(
Petrův zdar Karel

A ještě jedna zpráva od Karla:

Ahoj,

tenhle kapr je muj nej z jizery.Překonat ho, musel bych mit moc  štěsti,nebo moc vasr kuliček a vykrmit je jako prasátka.Nechal se zlákat bastardem

Zpráva od Tomaja

Parádní výprava k vodě. Moc jsem od toho neočekával a nakonec jsem zažil nezapomenutelné chvíle, na které budu ještě dlouho vzpomínat. Po delší době jsem zase provětral svoje 10ft proutky a dostaly pořádně zabrat. S krmením jsem to vyloženě nepřeháněl a jak by řekl jeden kolega: "byl jsem extrémně lakomej" Prakem jen pár kuliček a pod háček dvě 14tky + PVA. Vše hotovky Mystery. Taktika se vyplatila :-)

Další OSOBÁK

Podzimní výpravy směřujeme už jen jedním směrem. Není času na rozdávání, ryby začínají žrát a my jedeme s jediným cílem tam, kde ty ryby jsou. Hlavně neudělat ostudu a urvat co největší ryby. ("urvat" -  ve smyslu dostat, chytit, vyfotit:) V posledním nájezdu se nám to povedlo..
Přijeli jsme na to naše nej jezero, postavili bivaky, vybalili člunek, zakrmili na dohoz. Každý den tam spadlo kolem 8 kg krmení. Bylo to napůl koulení s peletami. První den jsme stáli, ale druhé ráno už Twiggy prvními záběry začal dokazovat, že jsme to s krmením určitě nepřehnali. Ryby nás našly a ten den jsme udělali asi 15 záběrů. Další den ráno přišla dunivá jízda..mašina se roztočila a to doslova! Při zvednutí prutu jsem stále jen dobržďoval. Po chvíli skřípání zubů se mi ho podařilo obrátit a nasměřovat ke břehu. Jel si pěkně pomalu cik-cak. Rozhdoně se mi naproti vydávat nechtěl. Pod nohama začalo opravdové ródeo. Druhou udici jsem měl zrovna vytaženou a to mi dost ulehčilo finální zdolávání. Háček dobře seděl, uzlík k odpalu taky. Nakonec vše dobře dopadlo a já ho na podruhé podebral. Twiggy zrovna vykouknul z bivaku bo se mu taky rozjel prut. Nakonec stáhl slušného kapříka. Fešáky jsme vyfotili a poslali zpátky do vody. Ten den už lepší nepřišli, ale já byl v klidu. Osobáček znovu pokořen a opět lyscem. Poslední den už bylo záběrů méně a větší kapři opět nebrali. Po obědě jsme to z rodinných důvodů zabalili a jeli s úsměvem domů. Samozřejmě jsme si neodpustili během cesty domů naplánovat další nájezd, kde máme opět jasný cíl - bereme jen vítězství !

Lefty

Milan parádně zachytal na NOVINKU

Milan vyrazil na pár dní lovit na svou oblíbenou svazovku a přibalil si sebou tentokrát i připravovanou NOVINKU DESTINY. To že si zachytal opravdu luxusně můžete vidět zde na fotkách. Ulovil parádní ryby a z toho ty nej 75cm a neuvěřitelných 14kg dále 15kg a 16kg.

Pálavské kaprobraní

Ahoj všichni, posílám dvě krátké zprávy z posledních dvou výprav.

První výprava probhěhla před týdnem a pár dní při vodě bylo do slova a do písmene :-) Déšť rybám celkem prospěl a záběrů nad míru spokojenosti i velikost ulovených ryb byla perfektní. Takže rybařinu jsem si opět užívat na 100% a totálně promočený jsem odjížděl spokojeně domů. Všechny ryby jsem pochytal na samotnou hotovku Mystery, kterou jsem ještě obaloval do hotového těsta.

Z druhé výpravy jsem se vrátil právě teď a opět jsem si lov maximálně užíval. Ryby byly stále při chuti a tak jsem udělal spoustu záběrů, které se podařilo i úspěšně navést až do podběráku. Mezi rybama střední velikosti (cca 65 až 75cm) e podařilo cca hodinu před koncem denní doby lovu zdolat i jednoho z kategorie těch lepších :-) Všechny ryby opět uloveny opět na záhadnou Mystery kuličku zabalenou do totožného těstíčka. Loveno jen z odhozu a krmeno pouze ze břehu.

Za team Vasr,cz Tomajo

Od vody II

Zdarec Kluci, Tak hlásíme návrat z Labe. Musím se přiznat že mám smíšené pocity, najivně jsem si myslel že poslední prázdninoví víkend už bude v poho.Opak byl ale pravdou, od středy do pátku to celkem šlo. Ovšem pátek odpo.-neděle to bylo peklo. Hlava na hlavě a neomalení kempaři ,(obytné dodávky,stanová města, ohně,chlast,bordel,řezání dřeva motorovou pilou.atd.) A tito rádoby rybáři nás obklíčili ze všech stran-:(

Mám dojem,že toto s rybařením nemá nic společného!!!!!!

I přesto všecko jsme nachytali spousty krásnejch zdravejch kapříků a opět jsme si parádně zařádili-:) Chytali jsme na mysterku s asou ,která opět přilákala i nej ryby. Topsquitku a novinku na příští rok, která je taky pěkně chytlavá-:) Jelikož očekáváme s mojí první ženou do měsíce narození potomka,budou muset jít pro letošek rybky trochu stranou-:) Snad zvládnu pár kratších vycházek na zahrádku u Jizery,kde bych chtěl ještě trochu proklepnout onu výše zmiňovanou novou gulu od našeho šéfkuchaře-:)

Za Vasr.cz Pišta a Kuba

O vody

Ahoj kluci, Strávil jsem krásný prodloužený výkend se synkem na malém svazovém rybníčku o velikosti cca2ha. Kapři pěkně spolupracovali a pár krásnejch fišek se povedlo.Vrcholem byl zřejmě jeden z místních posledních mohykánů 85cm a 11kg, který podlehl kuličce mystery A.S.A s pop 3K. Parádně jsme si to užily, ostatně jako fždycky-:)) Jedem se domů opláchnout a razíme na Labe-:) .

Two tone a Quasimodo

Ahoj, posílám krátkou zprávu od vody.

Vyrazil jsem na pár dní na svazové moře Jižní Moravy a chytačka opravdu perfektní a na břehu spousty ryb. Mezi nimi i tento zajímavý two-tone a jeden Quasimodo. Loveno z odhozu a krmenou pouze kobrou ze břehu. K tomu jsem používal 20mm hotovky Mystery a na háček jsem nastražoval jednu samotnou kuličku obalenou v hotovém obalovacím těstě.

Za team Vasr.cz Tomajo

Vydařená výpravička

Vydařená výpravička s parťákem a zároveň skvělým kamarádem na veliké svazové vodě na Jižní Moravě. Po našich peripetiích s hledáním místa – kam, že se vůbec posadíme (a že jsme dojeli na místo až skoro v 10 večer) dopadla nakonec dobře. Unavení jsme sebou praštili na lehátka a usnuli jsme pod širákem. Ráno jsme našli místa ve vodě a začala snad naše nejlepší výprava na této vodě – obrovské množství záběrů, povedli se i hezké rybky a osobně jsem za 5 dní lovu zkrmil cca 12kg boilí 8kg pelet a cca 20 kg řepky a i tak to bylo málo…ryby propadli snad žravému šílenství a chytali jsme kapry všech velikostí od cca 50 cm až po 14 kg šupináče a to vše z odhozu!!!

Užívali jsme si lov plnými doušky a hlavně té nepopsatelné atmosféry Pálavských vrchů. Díky svatý Petře za ty nezapomenutelné zážitky.

Parťák chytal ná své boilie ze surovin od Vasru a v mém arzenálu nesměla chybět hotovka Mystery (bez ní už ani na ryby nejedu) a Top Squid. Vše jsme řádně prolívali tekutými játry. Chvilkama jsem zkoušel i nové fluoro dipy. Ty si ale nechám spíš až budou ryby více letargické nebo bude nouze o záběry, jelikož je to další pecka, která nebude chybět v mé výbavě.

Více v chystaném článku…

za Vasr.cz  Comity a Bašňák

Letní mělčiny podruhé

I přes né příliš příznivé počasí na lovení v hloubkách do 1,5m jsem se rozhodl vyskoušet to. Rozkrmil jsem 3 různá místa a postupně je prochytával. Jako nástrahu jsem zvolil kuličku bastarda s plovkou oliheň-švesta-pepř celé obalené v těstě. Zima, vítr, bouřky teplota do 20 stupňů C, ale ono to jezdilo chytceno kolem 20 kaprů největší dva přes 10kg.

Dík lukas

Osobák pro Tomaja

Neskutečně vydařená výpravička na veliké svazové vodě. Už první den to skvěle začalo a polední den zase ještě lépe skončilo. Opět jsem si užíval lov plnými doušky a po několika letech si připsal na své konto nový osobní rekord. Díky svatý Petře za ty nezapomenutelné zážitky.
Loveno na odhoz a testovací mix + hotovky Mystery. Celkem jsem ulovil za tři dny dost pěkných ryb, ale ty dva největší včetně nového osobáku přišly na hotovku Mystery.

Více v připravovanám článku.

Za Vasr.cz team Tomajo

Od vody

Perfektně užitý čas u vody. Poprvé jsem sebou vzal přes noc i synka a moc jsme si to užili. Přes den plotičky na červíky a k večeru na pořádnou rybu na hotovku Mystery v fluoro powder dipu Banán-Hruška-Česnek. Plošně jsem nakrmil cca 4kg Mysterky a pak už jen lovil na diplé kuličky.

Ciao Vasrmani

o víkendu jsem podnikl se svým kolegou krátkou výpravu na naši oblíbenou řeku.Bohužel počasí které panovalo v minulých dnech,zapříčinilo malý průtok v řece.I přes tyto nepříznivé podmínky se nám podařilo zlákat nějaké kapříky na háček.Nej kapr zobnul 20mm mysterku obalenou v GLM.

Za Vasr team Twiggy a Lefty

Two tone

Ahoj kluci,
vyrazil jsem z juniorem a seniorem-:) (synkem a mím otcem) na jednu hezkou soukromku poškádlit kapříky.
Koupačka,chytačka,pohodička a neřešení žádnejch zákazů a pravidel.

Parádně jsme si to užili a pochytali i nějaký ty ryby hlavně lysec two tone byl moc pěknej.
Chytali jsme na Bastarda a Mysrery ASA s pop 3K.

Otec kterej už 5let nechytá se do toho zas trochu dostal a mladej no otom ani nemluvim, zas mi to nepůjčil-:))

Takže jsem byl za zavážeče, nahazovače a podebírače. Seknul jsem si jenom v noci až když oba odpadli-:)
No, ale vůbec mi to nevadilo.

Letní mělčiny

V měsíci červenci jsem podnikl tři krátké akce na naši místní vodu. Celkem jsem lovil  3 noci. Během těchto nocí se mi podařilo ulovit 10 kaprů a myslím že 5 jsem vůbec neubrzdil. Ryby jsem si pár dní dopředu vyhlídl v mělčinách, kde se hloubka pohybovala od 0,5 do 1,5m šel jsem na jisto! Taktika krmení byla jasná. Spočívala ve spombu a chrlení methodmixů s nějakou tou peletou mystery a bastard do vody. Jako navazec jsem použil monofil 0,35mm s háčky č.6 později č.4. Dlouho jsem se odhodlával vyzkoušet metodu Zig Rig tentokrát byl ten správný čas to vyzkoušet a ohle dobře jsem udělal. Ryby na tento systém reagovali pozitivně a poměrně rychle. prvního kapra jsem měl 5 min po nahození :)
Nej ryby 76, 80, 80cm šupíci ty jsem nevážil a nakonec 11,7kg bezšupiňák udělal veeeelikanckou radost:)))

Tajemný revír aneb procházka očistcem

Po dlouhé době jsem si udělal chvilku abych „splácnul“ nějaký ten text a poslal ti to i s fotkama.

Výprava, ze které posílám foto proběhla na svazové vodě, která je brutálně zarostená, bohužel, když jsem tam jel neměl jsem o ní žádné informace. S přítelkyní a s hafanem jsme se vydali defakto do neznáma. Po příjezdu k vodě to byla doslova idylka. Sluníčko krásně hřálo, u vody nikdo neseděl a mě nezbývalo po výběru místa všechny věci naskládat na vozík a odvézt to všechno na námi vybrané místo.

S nahozením prutů jsem moc nespěchal, jelikož jsme měli 4 dny volna a chtěli jsme si je víceméně užít. Tak jsem postavil bivak, v klidu nachystal krmení a návazce a pustil jsem se do „márkrování“. Jaké bylo moje překvapení…po celé vodní ploše se na dně do výšky až cca 40 cm nacházela jakási řasa (vypadalo to spíš jako gel J ). No nazdar jsem si říkal, bez partiklu, jen s koulema tady toho asi moc nevymyslím. Ale opak byl pravdou. Zapojil jsem mozkovnu a vymýšlel jsem všechny možné montáže aby mi boilísy nezapadly do řasy ale všechno to pěkně pokud možno leželo na řase a nebo ještě lépe mimo tuto řasu (našel jsem jedno místo přibližně metr od protějšího břehu). Tady byl jeden prut s klasickou montáží ale dlouhým návazcem na jehož konci se houpala ořezaná mysterka s plovkou oliheň – švestka – pepř. Někdy ještě dipovaná v totožném gelu. Na druhý prut do řas jsem navázal „Chod rig“ a zkoušel jsem tady různé plovky a nebo i tzv. neutrálně vyvážené boilie…

Počasí nám vyšlo, teda až na jeden den kdy se přehnala bouřka, užívali jsme si pohodu a nějaké rybky jsme taky pochytali. Kromě štiky, trofejních karasů tak i nějaký ten kapřík se přijel podívat na naše krmné místa.

Jak se ale říká všechno špatné je pro něco dobré a tak vím že se tam musím pro tu rybu vrátit Samozrějmě jsme pochytali i několik ryb menších ve velikosti kolem 60cm.Nějaký ten jelec a cejn se taky ukázali. Lovil jsem na Top squida a Mystery zalité tekutými játry a trochou lososového oleje kdy Mystery postupně přineslo víc záběrů než z počátku úspěšnější Top squid.

Osobáček pro Toma

Ciao Vasrmani,
minulý víkend jsme společně s Leftym vyrazili k vodě.Protentokrát jsme opustili řeku a vsadili na stoják.S výběrem lokality nám pomohl šéfkuchař Macin,který dal tip na pěknou vodu.Tímto bych mu chtěl ještě jednou poděkovat,poněvadž druhý večer se nám podařilo přelstít krásného kapra 19.80 kapr neodolal přípravované novince na příští rok. Více se dočtete v přípravovaném článku.
Za Vasr Twiggy a Lefty

Ahoj kluci,

Tak jsem se letos konečně mohl naplno pověnovat zahrádce u Jizery a povedlo se pár pěkných kapříků .

Největší byl lysec 77cm a 9,1kg. Zabral na panáčka mystery ASA a pop kaviar karamel krab.

Za podporu při zahrádkaření děkuji své milované zvířeně-:)

Dostal jsem se i dvě krátké vycházky k Labi .

Kaprům se moc nechtělo a udělal jsem pouze jeden záběr, ale stál za to.

Parádní mač a lysec 93cm a 14,2kg. Měl jsem z něj opravdu velkou radost.

Opět v akci panáček mystery ASA a pop kaviar karamel krab.

Tak snad se mi navrací forma-:)

Chtěl bych poděkovat Luďovi za spolupráci a podporu.

Díky kamaráde-:)

Za Vasr.cz Pišta

Nový osobák na připravovanou novinku

Zdravím Vasr partu!

Jelikož nám začíná léto a počasí přímo vybízí k vodě, rozhodl jsem se vyrazit za šupinatými kamarády. Výběr padl na svazovou přehradu. Nasedl jsem do auta a v pondělí dopoledne už byly hůlky ve vodě. První údery byly v očekávání až večer, takže bylo dost času na založení tábora a samozřejmě vychlazení pivečka J. Vsadil jsem na novinku chystanou na příští rok. Podle předpokladu přišel první záběr kolem 22té hodiny a do půlnoci jsem měl na kontě čtyři kapří dorostence. Během dne jsem chytil několik kaprů, velikostí do 60cm. K večeru jsem si řekl, že zkusím menší experiment. Nachystal jsem tedy montáž se dvěmi 24mm kuličkami z již zmíněné novinky a pop-up oliheň-švestka-pepř. Zhruba ve 21:30 přišel úder! Už po zaseknutí to vypadalo na něco většího. A taky že bylo! Po krásném boji se mi v podběráku pyšnil krásný šupináč. Metr ukazoval 95cm a váha se zastavila na krásných 17,5kg. Zaplavil mě pocit štěstí a radosti, moje největší a dost možná životní ryba! Samozřejmě byl kapr vrácen vodě hned, jak jsem udělal pár fotek. Aby toho nebylo málo po 23tí hodině přišel ještě 11,5kg šupináč. Tato výprava se mi zapsala nesmazatelným způsobem do mysli.

Tropická noc

Ještě kratičká zpráva z jedné tropické noci na zvazové vodě. Více info bohužel nemáme.

Od vody ze Slovenska

Po zaneprázdnenom období sme sa sa konečne vybrali na VN Králová kde sme
strávili 2 noci. Vyzbrojili sme sa Boiliesom Bastard, Mystery a Top squid.
Prvú noc sme iba krmily no na druhy deň prišli hneď záberi od menších
kaprov okolo 3-4kg. Okolo 23:00 nám do podberáka skočil 10kg športovec na
Boilies Mystery, a chvilku po vyvezení prišla dalšia krásna jazda. Bolo
citiť že na druhej strane nieje žiadne miminko, ale bohužial sa omotal o
koreň a vypal sa. Toto nebol jediný krásny záber a nepremenená šanca kedže
sme si vybrali náročné miesto.Na druhy deň sa nam podaril ešte jeden 9kg
šupinač na boilies Bastard.

Jednou brzy, pak zase pozdě…

Na letošní první delší rybačku jsem zkusil pozdější termín než obvykle.

To se ukázalo opět jako špatné rozhodnutí, ale tak co, musel jsem máknout a hledat..

Odjezd jsem měl naplánovaný na sobotu 24.5. a tak se i stalo. Neměl jsem strach, že by místa kam mířím byla obsazená bo si na podobné fleky sedne jen magor a to já s „nadsázkou“ jsem.

Na fleku jsem byl okolo 11té dopoledne a opravdu jsem nepospíchal. Načnul jsem si teplé pivo, připravil veselé bylinky, grilnul krkovičku, no prostě pohoda.

Pruty jsem měl ve vodě přesně v šest odpoledne a čekal netrpělivě na první jízdu.. Ta se dostavila až ve středu ráno, byl to kapr přes 80cm, avšak již prázdný šupináč. Přijel jsem pozdě..

Kapra jsem vypnul ve vodě a začal balit se slovy, tady nebudu..

Naložil jsem člun a vyrazil na nové místo vzdálené na můj vkus slušnou štreku, ale s novým spalovákem to byla brnkačka. Cestou mě chytla průtrž mračen, což mě na jednu stranu mrzelo, že budu mokrý jak čokl, ale tajně jsem doufal, že se kapři vzpamatují a začnou spolupracovat.

Na cestě jsem se zastavil u Frydecko-Misteckych kamiku (čti kratce) :), kde mě nalili svou ohnivou vodou. Rozloučili jsme se, navlékl jsem na sebe pro jistotu záchranou vestu a jel dál.

Dorazil jsem na nový flek, rozkydlil jsem lehce mým oblíbeným Top Squidem s TS peletami. To samé, ale trošku víc jsem provedl s Bastošem, který jsem ještě zaléval AK Bastard a zasypal suchou směsí.

Světe div se, od začátku mi chodily záběry, které se pohybovaly pěkně okolo 8mi za den, což bylo super a kapři bral přes celý den.

O víkendu přijel natěšený Křenek na první kaprolov v tomto roce a zachytal si také víc než slušně, ovšem ten větší se mu vyhnul. No vyhnul, pár ryb okolo 80cm pochytal, ale odmítl se fotit bo byl líný nebo nevím. :)

Největší rybou výpravy byl šupináč přes 90cm a 13+, který mě tahal na vodě dobrých 40 minut. Nádherný souboj! Zabral jak jinak než na Top Squida, ovšem tentokrát jsem k němu přidal né růžovku, ale žlutou popku Banán-Hruška-Česnek.

Mějte se holky a klucí, zase někdy příště!

Za Vasr.cz tým Rejdy

Jezero po třetí

Po poslední výpravě, kterou jsem musel po dvou dnech předčasně ukončit jsem si od téhle hodně sliboval. Termín odjezdu jsem naplánoval na půlku května. Jenže, počasí se zbláznilo foukal vítr o rychlosti skoro 20metrů za sekundu a to rozhodně není ideální pro lov z lodě. No nic se nedalo dělat, náhradní termín pal na konec května. Den před odjezdem volá parták, že je nachcípanej a doktorka mu předepsala antibiotika. V duchu si říkám a je to v háji, takhle narychlo nikoho neseženu a v červnu už se na ryby nedostanu. Konečné rozhodnutí padlo, jedem. Uf. Zbývá nabalit věci a mužem vyrazit.

K vodě přijíždíme v úterý odpoledne. Ještě na lodi narychlo opravujeme sedlo motoru, skládáme věci a mužem vyplout. Po chvíli dorážíme na místo rychle kotvíme lod, chystáme pruty, rozmístujem  tyčovky, nakrmit a mužem se pustit do lovu. Vše stíháme do tmy, paráda.

Jeden prut posílám don tří metrů na volnou vodu, druhý putuje na hranu kde voda stoupá ze tří na dva metry. Prvního kapra zdolávám druhý den dopoledne, potom pravidelně dělám zhruba osm záběrů denně. Bohužel výtěžnost ryb byla mizivá, slávičky a vázky vzaly za své. Po každém záběru bylo potřeba dokrmit asi kilem boilie, samozřejmě mými oblíbenými Bastardem s Mystery.

Je neděle dopoledne a já mám zdolaných 14 kaprů od 75 do 92cm, odjíždíme.:-(

Mě ted čeká spousty práce, dovolená s rodinou u moře, takže chtě nechtě kapři musí jít na nějaký čas stranou.

S pozdravem Milan.

Zdárec Vasrmani.

Krátká vycházka k vodě,mi přinesla jeden záběr v podobě bojovného šupíka 87cm a12,5kg,jak jinak,než na oblíbenou Mystery+Asa.

Květnové lovy

Celý měsíc květen jsem se věnoval jedné místní vodě, kterou znám jak své boty. Bohužel letošní rok je úplně všechno jinak. Rybyse prostě né a né rozežrat. Čas u vody rychle utíkal a záběr se žádný nedostavoval ani tzv. z top míst. Vyskoušel jsem úplně vše pop upky, neutrálky, korkovky panáčky nic nepomáhalo. Nakonec jsem se rozhodl nastražit 24mm kuličku mystery zabalenou do těsta prostě velký sousto.  A ouhle toto se ukázalo jako jediná úspěšná nástraha nej šupina ryba 13+:).

dík Lukas

Zpráva od vody

Petr nám poslal fotky pěkných kaprů ze svazové vody. Dále on sám...

Tak tady je mas ten s tou bolavou drzkou a flekama je ze zacatku kvetna nasal me samotnou kulicku Bastarda a ti dva dalsi jsou ted z vikendu na Mystery.

Petře gratulujeme!

Zpráva od vody

Ahoj, zkoušel jsem boilies Mystery a Nomáda, ale nejlíp šlapala peleta Bastard obalená v těstíčku Mystery...Nej kapr 14,2kg.¨

Za RKMB, Vitali

Ahoj, posílám krátkou zprávu od vody.

Po dlouhé odmlce jsem se rozhodl poslat pár řádků a poslat nějaké foto jelikož vaše produkty neustále k velké spokojenosti používám a jsem opravdu spokojený. Výprava ze které posílám foto proběhla na svazové vodě kam jsem se podíval po cca pěti letech. Se synem a kamarádem jsme u vody strávily pohodové čtyři dny kdy se mi povedli ryby o váze 15kg a 93cm, 13kg a 84cm, 10kg a 80cm, jednu velkou rybu jsem nedokázal včas zastavit a přišel oni v keřích poblíž kterých jsem lovil. Nejvíc mě ale mrzí opravdu velká ryba která byla po dlouhém souboji už na dosah podběráku kamaráda který jí šel naproti v prsačkách, potřeboval ještě malý kousek aby se pod rybu dostal, já ale věděl že víc už dělat nemůžu a ryba nemilosrdně tloukla hlavou do dna kde se nacházela hrana pokrytá škebličkami...bohužel dopadlo to uřízlím quick silverem a smutným pohledem na zbytek montáže (závěska plná hlubokých zářezů). Jak se ale říká všechno špatné je pro něco dobré a tak vím že se tam musím pro tu rybu vrátit :-)Samozrějmě jsme pochytali i několik ryb menších ve velikosti kolem 60cm.Nějaký ten jelec a cejn se taky ukázali. Lovil jsem na Top squida a Mystery zalité tekutými játry a trochou lososového oleje kdy Mystery postupně přineslo víc záběrů než z počátku úspěšnější Top squid.

Přeji všem spoustu hezkých zážitků od vody a ať vám to jezdí, s pozdravem Zdeněk Chovanec

Jen pár vycházek

Ahoj všem VASRMANUM,

rozhodnutí návštívit parkrát náš veletok se nakonec ukázálo jako správná volba,která mi přinesla pár pěkných zážitků.Začalo to taťkou,který rozhodně nemínil dát svou kůži lacino,při 87cm a 11 kg si mě dával víc než luxusně.Zralá úvaha kde je taťka,je i mamka,mě nenechala v klidu a po denním pústu opět vyrážím na pár hodin na kupodivu prázdné místo činu.Tentokrát to bylo jěště o chloupek zajímavější,což potvrdili dvě mamky.První lyseček 10,5kg při 72cm mě rozhodně potěšil a druhej šupík 14kg a 84cm rozhodl,že tato malá výprava byla víc než ůspěšná.Ani oni při velkém průtoku a spousty květu z topolu nebyli snadnou kořistí a právem si zaslouží plout dál plnit své meteřské povinosti.Jako TOP koulíska opět zabodovala Mysterka s Asou,obalená v GLM extraktu,v podání dvě dvacky pod sebe,podpořená peletami stejné příchutě.

Přeji všem spousty zážitku,kterých se u vody dá najít dost a dost a za podporu šéfika Macina.

Šupina přes 21kg

Ahoj,

v pátek jsme si se Standou řekli, že je potřeba si před odjezdem do Francie vyladit noty. A kde jinde pořešit detaily plánované akce, než na rybách. Bohužel jsem se v sobotu musel věnovat rodině, takže na chytání zbyla neděle.

Ráno v 6 stojíme u řeky na místě, kde jsem loni zdolal poslední rybu roku. Pod hák automaticky peru kombinaci Top Squidu a plovku Karamel. K tomu na PVA ještě peletky Top Squid a za chvíli je vše ve vodě. Ještě dostřílím 15-20 koulí a je hotovo. Pijem kafe, kecáme o nadcházejícím výjezdu, spřádáme plány a ladíme strategii.... no prostě se těšíme. Prutům se popravdě ani moc nevěnuji a proto mi chvíli trvá identifikovat původ náhlého zapípání. Na horním prutu padnul swinger a špička se jen chvěje. Nečekám, beru prut a domotávám. Je tam! Cítím slabší kopání, tak si říkám, že to bude nějaký dorostenec a v klídku si ho navádím ke břehu. Po chvíli mi ale prut podezřele těžkne a ryba sjíždí s proudem až pod Standův spodní prut. Tam se obrací a po hraně podél břehu se vrací. Pořád ale přilepená na dno. Měním názor a raději povoluji cívku. Po chvíli se mi daří jí navést ke břehu a když se poprvé obrací a vidím tu ohromnou tlamu, je mi jasné, že to bude lepší kousek. Po zimním půstu a předchozích 5 vycházkách bez kontaktu se mi začínají trošku klepat kolena a opatrně navádím rybu do podběráku. Je tam, pecka!!! Až v podběráku je dobře vidět silné tělo staré ryby. Standa už hlásí, že si asi posunu český osobáček. Po odvážení podložky se váha zastavuje na neuvěřitelných 21,1kg a já jdu do kolen. Super začátek roku a Francie teprve před námi. Kéž by se podobně zadařilo i tam. K a S.

PS: Martine ty pelety jsou fakt super. Příště musíme vzít o móóóc víc :-)

Úspěšný návrat po 2 letech aneb vydařené jaro

Po dokončení vysoké školy a nástupu do práce mi na ryby nezbýval žádný volný čas. Navíc jsem se za prací odstěhoval cca 120 km daleko od mého bydliště tak na nějaké delší výpravy k vodě nebylo ani pomyšlení.

Jak už to tak ale bývá, za určitou dobu jsem změnil práci. Se změnou práce a za podpory milující přítelkyně Jůlinky a rodiny, se mi v hlavě začaly odehrávat myšlenky, že bych se k rybám mohl pomalinku vrátit zpět. Jelikož mi to obrovským způsobem  „dobijí baterky“.

S přítelkyní Jůlinkou jsme se domluvili, že bychom podnikli čtyř denní výpravu na vodu, kde jsem 2 roky nerybařil. Tato voda je mou srdcovkou. Přítelkyně  přikývla a mě už nezbývalo nic jiného, než po dlouhé době zkontrolovat rybářské věci. Veškeré „nezbytnosti“ co k tomu patří, jsem tak musel dokoupit a doobjednat. Volba nástrah byla jasná, napsal jsem objednávku Macinovi a ten mi vyšel vstříc s bleskovou rychlostí. I přes ještě studenou vodu okolo 9 stupňů padla volba na Mystery a Nomáda + plovky  oliheň-švestka- pepř.  „Ještě jednou díky Marťas za vstřícnost a rychlé jednání“.

Den odjezdu se blížil a já jsem v hlavě skládal strategii, kde a jak budu chytat. Přišel den „D“. S přítelkyní jsem naházel do auta všechny „nezbytnosti“ pro skoro týdenní výpravu, místo pro našeho hafana se v kombíku taky našlo a mohli jsme se vydat vstříc novým zážitkům J.

Přijeli jsme na mnou vytipované místo, naštěstí tu bylo volno a tak jsem se mohl pustit do asi všem známé „rutiny“ příprav.  Počasí nám zatím vycházelo, když jsme přijeli, bylo na jarní období krásně teplo s mírným větrem. Po postavení našeho přechodného domova jsem si ve vodě našel místa, kde jsem v minulých letech chytal, a doufal, že mnou nasbírané zkušenosti se nějakým způsobem zúročí.

Nakrmil jsem přibližně 250g boilie Nomád a Mystery, které jsem ještě před vhozením do vody zalil tekutýma játrama a AK . Část boilí jsem rozkrájel na půlky.

První záběr jsem měl během pár hodin, byl to krásný 11 kg šupináč. Byla to krása. Po dlouhé době na rybách. Přítelkyně, pes, ryby, prostě pohoda. J

Nestíhal jsem chvilkama krmit a zdolávat. Nomád jim prostě chutnal (navíc jsem ho dipoval i ve stejnojmenném AK a přidával jsem plovku oliheň-švestka-pepř). Mysterka pokulhávala, ale pořád měla svůj prostor, prostě jsem jí věřil. Nakonec jsme na Mystery pochytali jen sumce a jednoho menšího kapra (cca 65 cm).

Třetí den ráno byly dokonce přízemní mrazíky. Přítelkyně to přežila bez újmy a bez nějakého delšího mrčení J. Moc ji za to miluju, jak mě podporuje a že se mnou dokáže trávit čas na rybách i v takových podmínkách!

Měli jsme i pár návštěv jak od Bašnáka-díky kámo, tak od známých a kamarádů, které jsem dlouho neviděl. Dokonce jeden známý prohodil větu „ááále ztracený kamarád se nám vrátil“ J

Na poslední den za námi přijel na ryby i můj dlouholetý kamarád Lukáš, který taky skrz pracovní vytíženost na ryby za posledních pár let neměl téměř vůbec čas.

Poslední den ráno jsem přišel o těžkou rybu – chybami se člověk učí – utěšoval jsem se…V hloubi duše mě to ale dost mrzelo. Říkal jsem si, jaký jsem blbec, jak jsem o ni mohl přijít…stalo se a už to nevrátím…

Nakonec jsme pochytali asi 10 kaprů, které jsme si vyfotili, menší šli ihned zpět, perličkou byly 2 sumci

Návazce, které jsem používal byly buď kombinované, nebo ze svlíkačky, na konci bylo „F“ nebo „E“ od carp systemu vel. 4 a 6 s kroužkem a smršťovačkou.

Poslední den odpoledne vše balíme naštěstí je krásně a svítí nám sluníčko. Vydáváme se vstříc domů.

Za Vasr.cz COMITY

Jezero po druhé

Čau.... tentokrát jsem měl v plánu strávit čtyři dny na vodě. Bohužel počasí bylo proti a po dvou dnech mě zahnal brutální vítr a bouřky domu. Pár kapru jsem nakonec chytil. Nej rybou byl šupík 94cm a 14,5kg chycen na dvě 18mm kuličky kombinace Bastarda s Mystery. Milan.

Pišta a syn

Ahoj borci,

Posílám fotky kapříků z Jizery, které jsem pochytal za jeden večer na čerstvě nakouleného Bastarda zalitého

aminokyselinou a zasypaného olihňovým extraktem. Naházel sem jim to tam ještě teplé a pěkně to jezdilo-:)

Jelikož to před tím moc nebralo tak jsem byl docela překvapenej.

Proto se nebojte zkoušet a improvizovat.

Tak sem s mladým absolvoval dětské závody a udělal mi kluk radost Výtěztvím-:)
Párkrát to sice zamotal, jednou mi zasek červa za ucho-:) ( ještě že sem měl kapucu) Jinak makal perfektně. Výtěztví docílil díky troše plavačkového krmení 0,5l červů a hlavně rozdrcenejch  pelet Bastarda a mystery které jdou i za silného větru perfektně nastřelovat na jedno místo.

Za Vasr.cz Pišta a Kuba

Obrovské překvapení

Letos jsem se konečně začal více věnovat poznáváním nových vod. Obrovským překvapením a odměnou pro mě jsou tyto ryby z revíru, který je rozlohou menší než 1ha a proto si jích nesmírně vážím a řadím mezi svoje Top ryby :-) Všechny jsem ulovilv na 20mm hotovky Bastarda s popkama Banán-Hruška-Českek a Oliheň-Švestka-Pepř. Velice rád bych se trochu více rozepsal o lovu a připojil více fotografií, ale pro bezpečnost revíru to neudělám. Třeba až někdy později.

Za team Vasr.cz Tomajo

Monstr amůr

Minulý týden jsem se společně s Čahounem vydal jako každý rok v květnu na výpravu na Mušovská jezera. Po příjezdu k vodě jsme vybrali místo a bójku umístili asi 120m od břehu v hloubce 1,5 m. U bójky jsem zakrmili větším množstvím partiklu, boiliesu Bastard v různých průměrech, booster peletami ze stejné směsi a halibutkama. Každý jsme jeden prut nahodily do krmného místa a druhý na okraj krmného místa. Já jsem na prut v krmném místě dal d-rig z fluorocarbonu, na který jsem nastražil samotnou popku banán-hruška-česnek a obalil jí v dipu fluoro powder. A na druhý jsem dal dvě kuličky Bastard 16 mm obalené v těstíčku. Asi tři hodiny po náhozu přišel na prut s popkou razantní záběr. Po záseku se ryba nezdála nijak velká, ale jelikož ryba nabrala směr za rákosí, byl jsem nucen jí zdolávat z vody. Ještě deset metrů ode mě se ryba pořád nezdála moc velká, ale když se metr přede mnou vynořil tenhle kolos málem jsem se posral. Byl to obrovský amur.  Musel jsem křičet na čahouna ať donese větší podběrák. Ryba udělala ještě 4 výpady, při kterých urazila tak 30 možná 40 metrů přes dost utaženou brzdu. Po posledním výpadu se už konečně nechala navést do podběráku. Samozřejmě u mě propukla obrovská radost a přišel čas na tipování velikosti. Myslel jsem, že bude mít tak 17 kg, ale když jsme rybu změřili a zvážili spadla nám brada. Míry byly 115cm a 23,8kg!!!

S pozdravem Sobb

Z ničeho nic

V úterý 29.dubna se Přémovi narodil syn Šimon a já ze samé radosti nadhodil přítelkyni Helí, že bych rád vyrazil o čarodějnicích zkusit lapit na počest Šímy nějakého toho kapříka.

Nečekal jsem od ní nějaké velké pochvaly a svolení, avšak opak byl pravdou..

Udělala mi velikou radost a ještě si plánovala, že za mnou v sobotu přijede a přiveze mi nějakou dobrotu k zakousnutí. J

Nic, ve středu po práci jsem sedl do auta a jel směr chalupa. Po dvou hodinách jsem byl na místě a na řadě byla klasika – balení všeho potřebného.

Z krmení jsem si sebou vzal pelety Top Squid a Bastard, které jsem si nasypal do kýblů a ihned zalil AKáčkem téže kombinace. Obě příchutě po 5ti kilogramech. Popadl jsem sušící saky s boilím Top Squid a Bastard, také cca po 5ti kg. Naházel „cajk“ do auta, člun na střechu a hurá k vodě.

Dvě hodiny courání po hladině a hledání relativně klidné části vody se podařilo, s místem jsem byl na výsost spokojen. Přesně todle jsem hledal. Pozvolný spád do hloubky na hlavním toku s možností prochýtávat zátoku, kterou jsem měl u čumáku.

Nasedl jsem do lodě, vybral dvě místa, nasypal do vody to co jsem chtěl a šel si připravit ležení.

Ve čtvrtek okolo třetí ráno jsem měl vše připravené a čekal jsem na příchod povelené denní doby lovu….

Celý čtvrtek bylo krásně, i jsem se opálil, ale ryby ne a ne žrát.. Co to? Nevím.. A tak jsem přikrmil..:) První ryba která si na mě udělala čas byl trofejní cejn přes 60cm (bez fotky).. Vlastně, když jsme u těch fotek, tak tentokrát to není žádná hitparáda, protože nějak nebyla chuť..

Přišlo pár kapříků do 50ti, pár znamená dva a oni to dva byly.

Okolo páté mi volal Přéma, že chystá zapitnou Šímy na pátek a prý pokud jako strejda nepřijedu, tak bude nasratý a bude si to pamatovat… Kdyby chtěl s něčím pomoct na chalupě, tak nepřijedu, ale když se jednalo o alkohol, kamarády a počest toho našeho kluka, tak jsem svou účast přislíbil.. :)

Padla tma a já věděl díky kapřím výskokům, že už to musí každou chvíli přijít. Zariskoval jsem a držel většinu noci stráž s nahozenými pruty. Ještě v pět ráno jsem přehazoval a nic… Nechápal jsem to. Ryby tu jsou, ale proč nežerou?!

V 7:00 přišel první záběr od kapříka okolo 60ti cm, dokrmil jsem… Takto se to opakovalo ještě 15krát.

Kolem druhé hodiny jsem měl další záběr, zase malej a navíc ještě spadnul u břehu.. Zkontroloval jsem montáž, byla v pohodě, háček ostrý jako když jsem ho vytáhnul z pytlíku, dvě šestnácty Top Squida byli taky jakžtakž. Připravená PéVéÁčka mi došla a dělat jsem nové nechtěl a tak jsem hodil montáž zpátky.

Uběhlo maximálně 20minut a na pravý prut jsem dostal záběr v podobě pomalé jízdy, přisekávám. Ryba jede ke mně a tak si říkám klasicky „Aha, další..“

V tom se ovšem ryba otočila a rozjela takovým tempem, že jsem nestačil zírat. Zdolávání trvalo odhadem 30minut s tím, že se mi konečně povedlo rybu navést do zátoky a zdárně podebrat. Když jsem ho vynášel na podložku, tak jsem věděl, že je fakt pořádnej, ale že se mi po půl roce podaří zase přepsat osobák, to jsem nečekal. Naměřil jsem mu poctivých 100cm s váhou 19,10kg!! Huráá! :)

Vyfotili jsme se spolu, dal jsem mu svobodu a pelášil dom zapít Šímu..

Mějte se!

Za Vasr.cz team Rejdy

Pišta jede

Jen tři fotky bez jediného písmenka nám Pišta poslal. Pravděpodobně nemá čas a tahá další rybu za rybou :-)

Lovil každopádně jako vždy na naše boilie.

Od vody

Čau. Ivoš vyrazil nakratší výpravu na menší svazovou vodu. Skvěle si zachytal, jeho nejuspěšnější nástrahou byl panáček bastarda s plovkou. Místo pravidelně dokrmoval hrstí boilie a pelet stejné příchutě.

Přesnočka

Ahoj Martine,

právě jsme se vrátili z přesnočky na svazovce.

Přes přesilu násaďáků se na podložku podíval jeden , kterej "olizoval desítku".

Chytali jsme zase na odzkoušený samo domo koule s mysterkama a s popkama švestka - pepř - oliheň.

Ať to jezdí , Michal

Od vody

Dostal jsem v práci volno a tak jsem spěchal k vodě na nějakých 20 hodin. Partikl jsem měl připravený na jedno místo které jsem chtěl trochu prokrmit a druhý prut nechat v klidu nástraha a pár koulí okolo.

Z prokrmeného místa jsem měl 5 záběrů, ale od menších ryb okolo 45cm. Druhý prut jsem umístil do klidové zóny 20 metrů od mého bivaku,ale metr od břehu pod polopotepený strom a přihodil 10 kuliček boilie Top squid. Pod háček jsem dal 2x 16mm Top squid společně s popkou oliheň – švestka-pepř a přidal ještě obalovací těsto. Z toho místa jsem měl 4 velmi pěkné jízdy a velikost ryb byla 75cm +. Největší šupináč měl 82cm a 9,2 Kg.

Ať to jezdí Boža

1. místo na Dafishing Lastia cup na Dešné

Nedávno jsme se zůčastnili závodu Dafishing Lastia cup na Dešné.

Po loňském pátém místu jsme nechtěli nic podcenit a nabalili s sebou plnej kýbl serepetiček, protože loni byli kapři docela vybíraví. Jednalo se o závody s omezeným krmením proto jsme vzali o něco míň domácích koulí, naštěsí ale tak akorát.

Ze začátku se nám moc nedařilo, zkoušeli jsme snad všechno a všechny kombinace i takový kterým bych nikdy nevěřil. Něco jsme sice lapli ale nebylo to ono.

Pořád jsme ale pomýšleli na bednu, protože místo který jsem losnul nebylo sice nejlepší , ale taky ne beznadějný.

Druhou noc už nebylo na co čekat. Zkusili jsme tedy chytat jen na to co máme odzkoušený, pod háčky šly doma uplácané kuličky ze surovin od vasru vždy s mystery peletou , nebo plovkou švestka-pepř-oliheň a do vody lítala jedna kulička za druhou s přestávkama na spombu naplněnou řepkou a mysterkama s halibutkou.

Ráno se to docela rozjezdilo a sem tam byl na podložce i dabl.

Asi hodku před koncem závodu jme do vody nakobrovali poslední kuličku a vytáhli posledního kapra.

Ostatní ale měli docela náskok takže jsme do poslední chvíle nevěděli jak na tom jsme.

Proto jsme při vyhlášení byli mile překvapeni 1. místem s 28 bodovanými kapry a váhou 264kg.

Ať ti to jezdí Michal

Čau, konečně u vody.

Tři dny lovu na oblíbeném jezeře. Zvolil jsem dvě místa cca 30metru od sebe, jedno krmeno Bastardem druhé Mystery. První zákrm činil zhruba 3kg koulí na místo, potom kilo po každém záběru. Podařilo se mi zdolat 14 kapru od 55 do 93cm. Bastard vs. Mystery 7 : 7.

Milan.

Král vody

Mám neskutečnou radost a hlavu plnou vzpomínek. Sám tomu ještě nemůžu pořádně uvěřit, ale povedl se mi perfektní zálov. Pět výprav jsem teď v březnu obsolvoval na jednu místní vodu našeho svazu a pokáždé jsem ukončil lov s čistou nulou. Nebyl jsem v tom však sám a co jsem měl info, tak se na této vodě kapr letos ještě žádný neulovil. Když jsem ale vyrazil zkusit štětsí na šestou cca 30 hodinouvou výpravu, tak jsem ani ve snu netušil co by se mi mohlo podařit ulovit. Po nesmělém záběru jsem úspěšně zdolal prvního kapra. Kapra, který se napřed jevil jako celkem slušná ryba, ovšem po zvednutí ryby v podběráku značně ztěžkla a mě začlo docházet co jsem to vlastně ulovil. Po rychlém změření a zvážení už bylo vše definitivně jasné. Toto je doposud největší zdokumentovaná ryba revíru Laughing. Je to král vody "Stroužek".

A proč král Stroužek? Protože jsem byl první kdo tohoto mohutného šupináče ulovil a tak jsem se ho rozhodl pojmenovat: "Stroužek". Dlouho jsem přemýšlel jaké mu dát jméno a pak mě napadlo, že když jsem ho ulovil na naše fluoro pop-up Banán-Hruška-Česnek společně s Maggot Clipsem plným bílích červů dostane jméno Stroužek Laughing.

Ke krmení jsem používal směs partiklů složenou z řepky,semínek konopí a sladké kukuřičky. Do každé raketky jsem také přidal tři kousky 12mm boostrovaných peletek Bastard.

Za Vasr.cz team Tomajo

Tak už to konečně začalo

Očekávaný start do nové sezóny je za mnou. Letošní počasí přichystalo abnormálně teplou zimu, a proto nucená přestávka v lov kaprů nebyla příliš dlouhá. Hned jak trochu opadly pracovní povinnosti, mé kroky směřovaly k vodě. Měl jsem k dispozici cca 25 hod lovu. K vodě jsem dorazil v pátek v sedm hodin ráno a v co  nejkratší době jsem dostal udice do vody a následně se dal do stavění bivaku. Po třech hodinách se dostavil záběr a na břehu se ukázal kapřík cca 8kg. Tak výborný start jsem si nepředstavoval ani ve snu. Bohužel pak se karta obrátila, do večera se mi podařilo udělat ještě 3 krásné záběry, ale žádný kapr na břehu. Vázky a slávičky udělaly své. Kapříkům nejvíce šmakoval ořezaný Bastard na cca 16mm obalený pastou. Krmil jsem pouze metodmixem a pomocí pva.

Mnoho krásných chvil u vody přeje Twiggy

Únorové lovy

V první polovině měsíců se mi vůbec nedařilo. Záběrů bylo pomálu a když přišel, nepovedlo se žádného úspěšně dostat do podběráku.Pravidelné krmení udělalo postupem času svoje. Záběry začly přicházet v časových intervalech jak jsem byl zvyklý z dřívějších lovů.

Nejúspěšnější byly kuličky z osvědčeného mixu Bastard různých průměru, doplňované o pop up švestka-oliheň-pepř a hruška-banán-česnek. Nakonec mi tato kombinace přinesla několik pěkných ryb, za které jsem v tomto období neskutečně rád a v mém osobním žebříčku šplhají hodně vysoko hlavně ten "Černokněžník":) a samozřejmě dík Tomajovi za pomoc při super zdolávačce.

Zpráva od Lukáše

Dostal jsem volno, takže rychle na ně. Dokonce mám před sebou 5 nocí lovu, super na tak dlouho se málo kdy dostanu. Po příjezdu na místo vše chystám. Pod hák šel bastard 18mm v kombinaci s pop up hruška-banán-česnek a oliheň-švestka-pepř, která se nakonec ukázala jako nejúspěšnější. Na tuto kombinaci jsem ulovil cca 15 kaprů většina byla 60+ jeden se spletl 70+

Tomajo má zahájeno.

Výsledek včerejšího kaprolovu….. byl maximálně plodný. První letošní lov jsem si užil neskutečně krásně a mám zese několik úžasných vzpomínek…

Díky kamarádovi a Bastardovi obaleném ve stejném hotovém těstě + ještě jako bombónek fluoro pop-up Oliheň-Švestka-Pepř se nám podařilo během mžiku dostat na břeh tyhle tři krásný fešáky. Předem upozorňuji, že ryby nejsou z žádné sakovačky. Prostě nám najelo hejno a ryba si zobla. Loveno samozřejmě na svazové vodě Jižní Moravy. Díky sv. Petře a taky díky tobě Lukas

Tři králové

Letošní podzimozimní počasí žádného zapáleného kapraře nemůže nechat klidným. Naskytla se mi možnost vyrazit na 24hod k vodě. Neváhal jsem ani chvíli. Honem na svaz pro povolenku a hurá na ně….

Místa byly dopředu jasná jen nástrahu jakou zvolit? Zbylo mi ještě z předešlé sezony asi 1,5kg Bastarda, takže nebylo co řešit. Kapři reagovali okamžitě, záběry chodili pravidelně po 2 hodinách, velikost se pohybovala do 65cm. Vyjímkou byl tento krásně široký lysec o rozměrech 76cm 9,5kg. Jako úspěšná nástraha postačila jedna kulička 25mm+ dipovaná v AK Bastard.

Lednové lovy

Díky pracovní přestávce a příznivému počasí jsem se mohl naplno pověnovat kapříkům. Jako už bývá zvykem v tomto období, zvolil jsem svazovku, kde jsem v minulosti několik kaprů ulovil…

Lovná místa a hloubky jsem měnil podle aktuálních podmínek a počtů dosažených záběrů. Pod hák jsem našil kuličky o průměrech 20–24mm z osvědčeného mixu Bastard doplňované o různé plovky. Celkově se mi podažilo úspěšně zdolat cca 16 kaprů a 6 kusů jsem pozbyl v průběhu zdolávání. Byl jsem překvapen, že i během krátkodobých lovů, kdy mé montáže neležely více jak 6 hodin ve vodě se dalo slušně polapat. Na fotkách jsou čtyři nej ryby co se mi podařilo ulovit.